torsdag 3 januari 2013

5 veckor och 5 dagar...

...har de små räcerbäbisarna nu hunnit bli! Vi har nu kommit hem efter 1½ vecka i Fotingen, skönt samtidigt som det är trist att åka därifrån. Men valparna får än mer utrymme här hemma och mer att upptäcka iaf inomhus, allt blir mer "som vanligt". En kort sväng ut var de i Fotingen, men i morgon ska de nog få komma ut en kortis i snön.
 
En film på de små 5-veckorsvalparna, upptäckte att kanske inte alla är med då jag sitter och filmar dem i köket och när jag var färdig var det ett gäng inne i vardagsrummet hos Kanel och Diam ;o) De små tränger sig förbi kompostgallret, varför är bara allt mer spännande på andra sidan gallret? Jaja, mina vuxna är duktiga på att ta bort gallret oxå. 
 
Sådärja!! Nu var jag ju duktig!!!! Medans jag sitter här och skriver och laddar över filmen lyckades jag radera ALLA bilderna i kameran.... :( :( :( Höll på att lägga över foton från kameran och efter att flyttat över några mappar från december raderade jag alla mapper istället för de jag redan lagt över... jaja, så var det med det... jag som hade tagit så många fina bilder idag... :'( Jaja, objekten finns kvar så det är väl bara att ta nya tag...
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar