söndag 13 januari 2013

7 veckor och 1 dag...

...här går det undan!
 
Visst förstod jag varför man tog bort bollhaven till barnen på de stora hamburgerkedjorna, men att små valpar skulle tycka att det var ett lämpligt ställe att uträtta sina behov på, det har jag mindre förståelse för... Inte så fräscht kan jag tillägga, men så pass smart var jag iaf att bollhavet är i ett av duschutrymmena och då går det ju iaf lite bättre att spola rent... men hmm... inte så ok ändå...
 
Annars må jag säga att de är fantastiska de små, riktiga sjusovare, vardagar kliver jag ju alltid upp 5.30, men på helgerna försöker jag ligga kvar i sängen så länge det går och jag hann både promenera de vuxna och ge dem frukost innan valparna började gnälla, helt fantastiskt! Kan säga att klockan var över 10!! Visserligen hade vi besök till sena natten av bästa Titti och Gunilla, men valparna var inte uppe lika länge som vi.
 
Sen har jag Pole Position och Race Leader kvar pga återbud, så finns det någon därute som är sugen på en räcerbäbis så är ni förstås välkomna att höra av er!
 
Å här kommer filmerna!

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar