tisdag 27 september 2011

Bortlottad igen...

...jaha, då var man bortlottad igen då... Fick ett "fint" meddelande i brevlådan idag när jag kom hem från Vällingby BHK att vi inte kommit med på lägre spåret den 9 oktober. Så där rök weekenden i Stockholm då med hockeymatcher å allmän trivsel. För inte åker jag ner om jag inte får tävla, näe, då blir det Fotingen!

Känns trist förstås, inga fler chanser i år att tävla bruks... :(

Jaja, jag får glädjas med min valpköpares helg som precist passerat! Och LOVA mig det gör jag!!
SLCH NLCH NVCH NUCH SUCH BH Meet MyOwn Timea Nagy "Mynta" & Heidi tog sitt 2:a brukscert i spåret med 588 poäng och en 3:e placering, 2:an hade 589 och vinnaren 590, marginaler!!

SVCH Meet MyOwn Tim Mack & Frida har tog sitt 3:e och sista 1:a pris i öppenklass viltspår och blev därmed Svensk Viltspårschampion.

LPI LPII Meet MyOwn Jubilee Diamond "Lycka" SPHI SÖKHIII & Ann-Chatrine tävlade högre klass sök och blev uppflyttade till eliten och vann dessutom klassen!

LPI LPII FD1 FD" Meet MyOwn Blue Magic & Susanne tog sin FD2 titel (freestyle) och kvalade in till Stora Stockholm i december och vann även dom den klassen!

Duktiga duktiga Meet MyOwn vovvar med fantastiska mattar!!

1 kommentar: